سین . الف
سین . الف

سین . الف

دیازپام

هی قرص آرام بخش می خورم  

بلکه آرام شوم 

اما نمی شود 

 

هی قرص خواب می خورم 

شاید بشود خوابید 

اما نمی شود  

 

قرص دیازپام و کلورونازپام  

هم فایده ندارد 

تازه فهمیدم که  

 

شب یلدا ست 

و 

من 

قرص ماه صورت تورا 

می خواهم

لباس خاکی

یک عکس سیاه و سفید توی آلبوم 

یک ارتشی با یک سیبیل کلفت که هر بیننده ای چه دلش می خواست چه دلش نمیخواست لااقل چند دقیقه به آن نگاه می کرد . لباس خاکی با دو ستاره روی شانه هایش و قدی که به راحتی  بالای دو متر بود - پوتین های کاملا براق به قدری براق که همیشه برایم سوال بود مگر این آدم توی همین کوچه و ها و پادگانهای این شهر و کنار همین مردم زندگی نمیکند پس این همه برق پوتین از کجا . همیشه ساعت به دستش بود از همین ساعتهای عقربه ای قدیمی که فقط ساعت را نشان میدهند نه کرنومتری نه هیچ چیز اضافه دیگر با یک دسته نقره ای رنگ ساده . به نظر من ابهت باید توی چشمهای آدم باشد وگرنه با زور لباس و  ظآدمهای دور و برت که با جذبه نمی شوی .

هیچ وقت ندیدم با خودش اسلحه حمل کند نه اینکه اجازه نداشت نه توی مردم ادا در نمی آورد . گفتم که توی همین مردم زندگی می کرد . 

حتما مادرش قد و بالا و سبیلهایش را با دنیا عوض نمیکرده .

یک عکس سیاه و سفید فقط

انتظار

دخترک کبریت فروش قدیم ها
الان
سر چهارراهها
گل می فروشد
و فال می گیرد 

اسفند دود می کند 

منتظر هیچ کسی هم نیست 

به خدا

کویرها

کویر عریان 

زیباست 

معشوقه 

تو هم عریان شو 

کویر تو خواستنی تر است .

تهران

من از روز و شب اینجا  نبودن هات دلگیرم 

من از تهران و از تجریش و از بازار هم سیرم 

 

تمام خستگی ها ته نشین در جسم سنگینم 

و من ...

گلاب کاشان

من 

مثل گلاب کاشانم 

اگرچه رنگی ندارم 

بوی من 

می رود تا خانه یارم

قاتل بی رحم ، هسه کارلسون

تیاتر قاتل بی رحم ، هسه کارلسون نوشته هنینگ مانکل است و کار ترجمه و کارگردانی را آقای مسعود رایگان به عهده گرفته .

یک تیاتر  داستانی با نیم نگاهی نه چندان عمیق به بحث روانشناسی و در واقع ذکر خاطرات تلخ کودکی  - هسه - است  . یک داستان ساده اما یک نمایش  جذاب .

جذاب از نظر نورپردازی و نوع بیان و حتی دکوری که دایم چشم بیننده را به هر طرف صحنه می کشاند . استفاده از موسیقی و افکتهای صدایی هم در شادابی کار تاثیری دوچندان دارد .

نمایش پیچیدگی خاصی که سبب برانگیختن حس کنجکاوی بیننده شود را ندارد ولی ساختار اجرایی محکم و با فکر طراحی شده و همین باعث می شود که تا پایان اثر بیننده در جای خود باقی بماند و راضی از سالن نمایش خارج شود . 

دلخوشی من

من 

جز بهانه ات 

و جز گیس دانه دانه ات 

و بعد از تمام کوچه های شهر 

جز راه خانه ات 

دلم را خوش کنم به چه؟

سهراب کاشانی

سهراب 

همه شاعران کشورم را  

یاد این انداخت 

که اهل کاشانند

حس با کیفیت

هوا  

هوای خفه ایست 

انگار همین چند ساعت قبل مرده ام 

از بس که حسش  

با کیفیت است