سین . الف
سین . الف

سین . الف

تصدق سرت

آخر تصدق چشمهایت 

قامت کوتاه ما کجا و 

بلندای بالای شما 

ما که باشیم که بخواهیم  

دلبری های تو را 

به کاغذ بیاوریم 

اگر جسارت می کنیم و 

دو خط سیاهه  

تقدیم قدمهاتان می کنیم 

من باب  

خالی نبودن عریضه است 

 

کلاف

صدای نرم شعرم اضطرابش را نمی کاهد 

نوازشهای من دیگر عذابش را نمی کاهد 

 

کلافی دور او ...

ادامه مطلب ...

ذهنی که می پرد

کلیسا ـ‌ تئاتر شهر ـ جامپینگ ـ  

قبرستان ـ امامزاده بین راه ـ درخت خرما ـ شتر ـ موزه ـ‌باشگاه ـ‌ 

لانه مورچه هایی که پسرک با یک تکه چوب باریک آنرا به هم می ریزد ـ‌منزل استاد ـ زیر دوش ـ روی شنها دراز می کشد 

پشت وانت  

ترمینال یا شاید ایستگاه راه آهن 

یکی از بچه ها یک عادت خاص دارد یک چیزی شبیه تیک عصبی اما تیک نیست اختیاری انجام می دهد 

معمولا دور هم جمع که می شوند بساط بازیشان هم به راه می شود . یک بطری را می چرخانند ... 

 

 

ادامه مطلب ...

زیر و زبر

 چرا 

در جهانی که زیرو رویش معلوم نیست

همه فکر می کنند

ماه بالاتر از زمین است

مهربان من

من هنوز در راهم 

آمده ام  

اما... 

تنها می شود خیلی جاها رفت 

اما همه جا راهت نمی دهند 

دستم را که برایت پیش می آورم 

پس نزن 

مهربان باش 

آنقدرها هم قوی نیستم  

که با تنهاییم کنار بیایم 

هیچ کس 

با تنهایش  

کنار نمی آید

گاهی

 گاهی

حریر موهای خیست را 

به صورتم بزن

حال دلم را  

بهتر می کند 

گاهی

-----

در دست اصلاح

سرما

چنان سردم که روی یخ رد پایم نمی ماند 

امیدی در نبود تو به گرمایم نمی ماند 

 

 

 

ادامه مطلب ...

کوچ

بار کرده ام اینبار 

بار سفر نیست که برگردم

بخت آزمایی

شانسی امشبم را  

برایت باز می کنم 

تا تمام کودکی هایم  

که کنار هم نبودیم  را 

با تو باشم 

اگر پوچ بود 

بعدی را  

تو باز کن 

هر چه باشد 

دست تو پوچ نمی آید