سین . الف
سین . الف

سین . الف

بارانی که هرگز برف نخواهد شد

چه حال خوبیست

نصف شب بی خواب شوی

و صدای بارانی که هرگز برف نخواهد شد را

از پشت شیشه های ساختمان ....

گاهی نخوابیدن خستگی را در میکند

گاهی دنیا و آخرت دست به دست هم میدهند که تو علیه خودت شوی

سر ساعت بخوابی

صبح بیدار شوی

دنبال کار و بار روزانه ات باشی


مینشینم با خودم

به یاد روزهای خوش گذشته

صدای باران

تنهایی دوران دانشجویی در شبها

لحظات با پدر و مادر بودن

لحظه جدایی از خانواده

ازدواج

کار

سفر و سفر و سفر

آخ که چه عذاب شیرینی ست سفر

صدای باران

دلم برای خودم تنگ شده بود

عاشقانه ای هستم بی ابتدا

کمی فرصت میخواهم که به خودم بیایم

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین شنبه 25 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:31 ق.ظ

بارروووون
کاش اینجاهم بارون می بارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد